بازدید از جاذبه های گردشگری بانکوک

بازدید از جاذبه های گردشگری بانکوک

اگر تور تایلند یا سفر گردشگری به بانکوک را انتخاب کرده اید، بهتر است در مورد مکانهای دیدنی این کشور اطلاعات کافی را کسب کنید، تا تمام جاذبه های گردشگری بانکوک را در سفر خود ببینید. این شهر پر از جاذبه های دیدنی است که بهتر است به هیچ وجه آنها را از دست نداده و در طی سفر خود با آژانس هواپیمایی یا به تنهایی از این مراکز دیدن کنید.
از دسته های جاذبه های گردشگری بانکوک میتوان به موزه ها، معابد، رستوران های شگفت انگیز، مراکز خرید و پارک های بازی اشاره کرد.

دیدن از معبد معروف وات پراکائو

در تمامی سایت های معرفی جاذبه های گردشگری بانکوک، معبد وات پراکائو را به عنوان معروف ترین مکان های دیدنی تایلند معرفی کرده اند. در بانکوک بخشی به نام شهر گراند پلاس وجود دارد که تمامی کاخ های پادشاهی تاریخی این کشور در آنجا قرار دارد. رنگ های خیره کننده به کار رفته در این معبد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بانکوک است. این معبد محل عبادت بودای زرین تایلند است که برای ورود به این مکان مذهبی ، باید لباس پوشیده داشته باشید و گمان نکنید در تمام نقاط این شهر آزاد، میتوانید با هر لباسی گشت و گذار کنید.

بازدید از شهربازی دریم ورلد بانکوک

اگر با کودک خردسال به این کشور جهت مسافرت رفته اید، او را نادیده نگرفته و با ورود به این شهربازی برای او خاطرات خوشی بسازید. یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بانکوک که میتواند برای تمامی سنین جذاب باشد، این شهربازی است. خاطرات زیادی از انیمیشن هایی که دیده اید در این مکان برایتان زنده میشود که شاید در کمتر کشوری بتوانید به این تجربه دست یابید. شاید نتوانید با قیمت بالای تورهای مسافرتی به آمریکا رفته و از دیزنی لند دیدن کنید، این فرصت را غنیمت شمرده و از این پارک جذاب دیدن نمایید.
پارک لومینی هم میتواند برای اندکی آسایش در فضای سبز در شلوغی شهر بانکوک برایتان رمانتیک و عاشقانه باشد. این پارک بزرگ یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بانکوک است که سرگرمی های فراوانی را در این پارک می توانید امتحان کنید. مشاهده توریست هایی که در این پارک اقدام به خوشگذرانی میکنند میتواند برای شما مفرح، روحیه بخش و جالب باشد.

بازدید از رودخانه چائو فرایا

سفر با قایق در رودخانه چائو فرایا در بانکوک را از دست ندهید. این جاذبه گردشگری بانکوک، با قایق های زیبا و مناظر و چشم اندازهای بی نظیر از معابد در اطراف رودخانه، بسیار چشم نواز است. نام دیگر این جاذبه از دید توریست ها ونیز شرقی است. این مکان یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری بانکوک که به هیچ وجه نباید از دست بدهید و اگر قادر به پرداخت هزینه قایق ها نیستید بهتر است اندکی در کنار آن بیاسایید و آن را تماشا کنید.
از طریق این رودخانه که به مثابه یک شریان حیاتی در بانکوک است میتوانید به هر کجای شهر سفر کرده و در این مسیر زیبا اوقات خوشی را برای خود بیافرینید.

معروف ترین محله بانکوک محله چینی ها!!!

این محله میتواند شما را با فرهنگ چینی ها و غذاهای آنها آشنا کند. این محله پر از چراغ ها و تابلوهای چینی است که با نام جاده یائومارت نیز شناخته میشود. در ساخت ساختمان های این منطقه از معماری چینی استفاده شده که ظاهر خاص به این محله بخشیده است. یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک مناسب برای افراد شکمو این محله میباشد. انواع غذاها را میتوانید در اینجا نوش جان کرده و از صنایع چینی خریداری کنید.

شهر آیوتایا یکی از پایتخت های تاریخی تایلند

در قدیم این شهر پایتخت تایلند بوده که معماری سازه های آن انسان را به وجد می آورد و از تماشای تمدن گذشتگان که در این سرزمین زندگی می کرده اند انگشت حیرت به دهان میگیرید. در فاصله کمی از بانکوک، نزدیک 89 کیلومتر، میتوانید به تاریخ سفر کرده و از این سرزمین شگفت انگیز دیدن کنید. تایلند سرزمینی زیباست که حفظ و حراست از آثار تاریخی اش باعث شده مناطق بینظیری را برای گردشگری به جهانیان ارائه دهد. به دلیل زیبایی جاذبه های گردشگری بانکوک، از این شهر برای ساخت بسیاری از فیلم های هالیوودی استفاده میشود. این شهر زیبا با نام آیوتایا در لیست جاذبه های یونسکو ثبت شده است.

دیدن از باغ وحش کهن بانکوک

حیف است این همه راه تا طبیعت بکر تایلند رفته و از باغ وحش کهن و حیواناتی که در این منطقه زیست میکنند، دیدن نکنید. به این منطقه بهشت کهن جانوران نیز میگویند. 1600 حیوان در این محل زندگی کرده که با پیاده روی در این باغ یا پارک، میتوانید حیات حیوانات زیادی را از نزدیک دیده و خاطرات زیبای آنجا را به هیچ وجه فراموش نکنید.
توصیه میشود در انتخاب جاذبه های گردشگری بانکوک متنوع عمل کرده و از مکانهای مختلف و معروف این شهر دیدن نمایید.
باغ وحش سافاری بانکوک پارک طبیعی دیگری است که در این شهر واقع شده است. شاید در مستندهای گوناگون سفر توریست ها در ماشین های محافظت شده در دل جنگل را دیده باشید. شما در قفس و حیوانات آزاد، در پارک محافظت شده سافاری که در انتظار شما هستند تا لحظات پر از هیجان را برای شما بیافرینند. 2000 جانور در این پارک زندگی کرده و می توانید 1000 گونه پرنده رنگارنگ را در آنجا مشاهده کنید.

دیدن از معبد آرونا

اگر سری به رودخانه چائو فرایا زدید این معبد بلند و زیبا مسلما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بهتر است به درون آن رفته و دو پیکره بزرگ موجود در این معبد را مشاهده کنید. افسانه های بسیاری در مورد این معبد وجود دارد که اعتقاد دارند این دو پیکره، از نگهبانان این معبد میباشند. دیدن این دست جاذبه های گردشگری بانکوک شما را با معماری مردمان گذشته این منطقه آشنا کرده و همگان را از این همه هنر و اصالت مردمان قدیم به شگفتی وا میدارد.

معبد بودای خفته را از دست ندهید!!!

مبادا از بانکوک بیایید و از زبان سایرین در مورد زیبایی های معبد بودای خفته تایلند چیزهایی بشنوید. این معبد از جمله خاص ترین مکان های دیدنی بانکوک است که نظیر آن را در هیچ جای دنیا نخواهید دید. پیکره ای از بودا با قدی در حدود 15 متر و 46 متر طول از طلا در این معبد قرار دارد که بزرگی و عظمت آن حیرت بینندگان را بر می انگیزد. از کودک تا بزرگ از دیدن این منطقه شگفت زده خواهند شد.
دیدن این صحنه برای کودکان و بزرگسالان تصویری زیبا در ذهن ثبت می کند، که خلاقیت و تخیل بسیار قوی به کودکان میبخشد و شما را هنگام خستگی هایتان در طول زندگی کمک میکند، تا به تصاویر خارق العاده این مکان که برایتان در سفر خلق شده پناه ببرید و از زنده شدن خاطرات سفرتان آرامش فکری بگیرید.
از جمله جزییاتی که در سفر به این بخش از جاذبه های گردشگری بانکوک، برایتان جلب توجه خواهد کرد، میتوان به ظروف پر از سکه و طلا اشاره کرد. 108 عدد ظرف پر از سکه در سرتاسر پیکره بودا قرار دارد که نشان دهنده اعتقاد بوداییان به 108 کار خیر و خوب توسط افراد، جهت دستیابی به سعادت است.
در این محل شگفت انگیز به شما ماساژ تایلندی هدیه داده میشود که میتواند، آغاز یا اختتامیه ای جذاب از سفر شما به تایلند باشد.