آشنایی با جاذبه های گردشگری کوالالامپور

آشنایی با جاذبه های گردشگری کوالالامپور

کشور مالزی و شهر کوالالامپور، از لحاظ طبیعی و مکان های گردشگری به قدری متنوع است که بدون آگاهی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، نخواهید توانست مکان های دیدنی این شهر را مشاهده کرده و از سفر خود نهایت استفاده را بکنید. قبل از سفر به کوالالامپور با تور های مسافرتی مالزی بهتر است در مورد این کشور و جاذبه های گردشگری کوالالامپور تحقیق کنید و در حین سفر مکان هایی که مورد علاقه و سلیقه شماست را بازدید نمایید.
این امر به شما این امکان را میدهد، راحت تر آژانس هواپیمایی برگزار کننده تور مسافرتی مالزی را انتخاب کنید. با داشتن شناخت نسبت به این شهر، می توانید تشخیص دهید، برنامه های تور مسافرتی کوالالامپور برای شما مناسب هست یا خیر؟

غارهای باتو در کوالالامپور

در کشور مالزی آزادی عقیده و دین وجود دارد. هندوها، بودایی ها و مسلمانان و مسیحی ها، به راحتی و صلح در کنار هم زندگی کرده و معابد مخصوص خود را دارند. از آنجایی که جمعیت هندوها در این کشور قابل توجه است، شما میتوانید از معابد و خدایان این دسته مردم مالزی دیدن کرده و از آثار تاریخی آنها لذت ببرید. یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور غار باتو است که در سردر آن مجسمه بزرگ خدای هندوها، نصب شده است و با ارتفاع بلند و رنگ طلایی جلب توجه میکند.
در زمان هایی که موسم جشن های مذهبی آنهاست این مکان بسیار شلوغ است و اگر از شلوغی خوشتان نمی آید میتوانید بازدید از این محل را با یکی دیگر از مکان های دیدنی این شهر عوض کنید.

بوکیت بینتانگ کوالالامپور

توریست ها علاقه دارند، به مکان هایی بروند که در آنجا بتوانند تمامی امکانات شهر را در اختیار داشته باشند، در کوالالامپور این مکان خیابان بوکیت بینتانگ است. این خیابان به دلیل زیبایی و قرار گیری انواع هتل، رستوران و مراکز خرید در آن جز یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور است. شما در این محل با هر توان مالی قادر به بازدید و خرید و تست غذاهای محلی کوالالامپور خواهید بود.
این نکته را نیز فراموش نکنید که در مالزی میتوانید انواع اجناس با قیمت های خوب و کیفیت عالی را خریداری کنید که بهتر است نام این خیابان را در خاطر سپرده و آن را از مسئول برگزار کننده تور مسافرتی کوالالامپور بخواهید.
مرکز خرید فارنهایت در این خیابان یکی از جامع ترین مکان هایی است که برای خرید ارزان و با کیفیت میتوانید به آنجا بروید. علاوه بر آن با خرید قهوه و بستنی از بستنی فروشی ها و کافه های این خیابان لذت برده و خاطرات خوشی را برای خود بیافرینید.

غار میمون های کوالالامپور

در بین جاذبه های گردشگری کوالالامپور، غار میمون برای توریست ها جلب توجه میکند. این غار برای هندوها بسیار مقدس است. مجسمه های طلایی عمودی و افقی در سایز بزرگ و کوچک در دل این غار قرار دارد که نشان دهنده اعتقادات و فرهنگ مذهبی آنهاست. در صورتی که به بازدید از معابد علاقه دارید، می توانید آن را در برنامه خود قرار دهید.

پارک آبی سان وی لاگون

بزرگترین سرسره آبی جهان در این پارک در این شهر واقع شده است. توصیه میشود تفریح آبی در این پارک زیبا با طبیعت شگفت انگیز آن را از دست ندهید. حالا که از دغدغه های خود جدا شده و به تور مسافرتی کوالالامپور آمده اید، تجربه هیجان انگیز بازیهای آبی را از خود نگیرید.
یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور به این پارک تعلق میگیرد.

مشاهده زیر اقیانوس

همانطور که میدانید کشور مالزی در میان اقیانوس ها واقع شده است. و از آنجا که از لحاظ ساخت سازه های مدرن، پیشرفت قابل توجهی نموده اند، شما میتوانید با بازدید از آکواریوم کوالالامپور به دل اقیانوس سفر کرده و تجربه ای متفاوت از دریا و موجودات آن داشته باشید.
این تونل 90 متری در زیر آب یکی از چشم نواز ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور میباشد. پوشش های گیاهی و جانوری زیر آب با نورپردازی های جالب میتواند برای شما یا خردسالان تان جالب باشد.
خیابان پنانگ مکانی است که این جاذبه در آن قرار گرفته و هر روز ساعت 3 بعد از ظهر پذیرای توریست های فراوان است.

برج مخابراتی کی ال

از عمق دریا به فراز کوالالامپور بروید و از آن بالا کل این شهر مدرن را تماشا کنید و از دیدن آسمان خراش هایی که در این شهر از زمین سر برآورده لذت ببرید و با ثبت این صحنه ها با دوربین عکاسی آرشیو خود را از این سفر کامل کنید.
یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور در دنیا این برج مرتفع است. میتوانید به ارتفاع 421 متری از سطح زمین بروید و چشم انداز وسیعی را شاهد باشد. این برج چهارمین برج بلند مخابراتی دنیاست. شاید عکس هایی را در فضای مجازی یا از سفر دوستان به مالزی مشاهده کرده باشید که بر روی صفحات شیشه ای این برج در ارتفاعات قرار گرفته و این احساس را دارند که روی هوا قرار گرفته اند. این سطح شیشه ای مربوط به این برج در مالزی است.
اگر علاقه دارید میتوانید این برج را فتح کرده و با بک گراند کل کوالالامپور از خود عکس بگیرید.

شهر چینی ها در کوالالامپور

علاوه بر بانکوک کشور مالزی ، شهر کوالالامپور نیز صاحب منطقه ای به نام محله چینی ها میباشد. کسانی که دوست دارند با فرهنگ چینی های ساکن مالزی آشنا شوند و از غذاهای آنها بخورند، بهتر است به این محله رفته و از مشاهده معماری آنجا لذت ببرند.
در قلب این شهر، این محله که هیچ گاه خاموش نمیشود قرار دارد. یکی از سر زنده ترین و پویا ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور این منطقه است. چیزی که قبل از ورود به این محله باید به آن دقت کنید، قیمت هاست. در خرید از این محل شما باید مراقب باشید. زیرا با تمامی چانه زنی هایی که انجام میدهید، باز بازنده خواهید بود. اما میتوانید به آنجا رفته و تنها به مشاهده جاذبه های آن بپردازید.

پارک پنج گانه کوالالامپور را از دست ندهید.

با رفتن به این محل شما پنج پارک و محیط بازی و تفریح را یکجا در اختیار خواهید داشت. توصیه می شود نصف روز خود را به گردش در این پارک و ساخت لحظات خوش برای خود اختصاص دهید زیرا این پارک جامع را در جای دیگر در اختیار نخواهد داشت.
در این بخش از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، شما پارک وحشت، پارک آبی، وسایل متنوع شهربازی، باغ وحش و پارک بی نهایت را مشاهده میکنید.
باید هنگام ورود به این پارک تنها بلیط ورودی را خریداری کنید. به محض ورود به پارک تمامی امکانات را رایگان در مقابل روی خود خواهید داشت. چه مکانی از اینجا هیجان انگیز تر برای بازدید!!!
شما میتوانید علاوه بر قدم زدن در طبیعت بکر این پارک، از وسایل بازی و پل های معلق طولانی آن لذت ببرید.
بازدید از این مکان زیبا را از مسئولان برگزار کننده تور مسافرتی خود بخواهید.