معرفی بهترین هتل های تفلیس

معرفی بهترین هتل های تفلیس

بدون ویزا میتوان با کمترین هزینه یک سفر خارجی داشت. شهرهای تفلیس و باتومی که از جمله زیباترین شهرهای کشور گرجستان هستند، بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به شمار می روند. تفلیس گرجستان از طبیعت بسیار زیبا برخوردار است که با رزرو بهترین هتل های تفلیس می توانید چند روزی در آنجا اقامت کرده و از جاذبه های گردشگری تفلیس دیدن کنید.
بسته به اینکه می خواهید چه میزان صرف هزینه هتل کنید، میتوانید انواع هتل ها و مکان های اقامتی در این کشور را بیابید. از آنجایی که تفلیس یک شهر توریستی است هتل های زیادی با قیمت های متفاوت و کیفیت های بالا در این شهر ساخته شده و می توانید بهترین هتل های تفلیس را با مناسب ترین قیمت برای خود رزرو کنید.1-      هتل کورت یارد تفلیس
مسافران دوست دارند، در مرکز شهرهایی که به آنجا سفر میکنند، اقامت داشته باشند. این هتل در گرجستان میتواند یکی از بهترین هتل های تفلیس برای این دسته از افراد باشد. علت آن نزدیکی­اش به مرکز شهر، مراکز خرید، انواع رستوران ها و جاذبه های دیدنی تفلیس میباشد. مجسمه آزادی تفلیس از جمله این جاذبه هاست که در نزدیکی هتل کورت یارد قرار دارد.
این مجموعه از لحاظ درجه، چهار ستاره است و شما میتوانید از طریق تور مسافرتی تفلیس برای خود وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و شام را رزرو کنید.
از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. علاوه بر آن باشگاه ورزشی داشته و شما اجازه همراه داشتن حیوان خانگی خود را به این هتل ندارید.

2-      هتل روستاولی پالاس تفلیس – هتل ارزان
اگر دوست دارید در یک مکان ساده با هزینه مناسب اقامت داشته و درجه هتل برای شما مهم نیست میتوانید این گزینه را مد نظر قرار دهید. هتل روستاولی از جمله بهترین هتل های تفلیس در تورهای ارزان تفلیس است که آنرا به مشتریان خود پیشنهاد میدهند.
از آنجایی که این هتل در نزدیکی مرکز پایتخت واقع شده طی اندک زمانی میتوانید به انواع تاکسی و مترو دسترسی یافته و به راحتی به مناطق مختلف شهر انتقال یابید.
از جمله نظراتی که کاربران از این هتل ارائه داده اند، پذیرایی فوق العاده به یاد ماندنی این هتل برای صبحانه است. صبحانه های این مجموعه بسیار خوشمزه بوده و غذاهای گرجی، ایتالیایی ، اروپایی و فرانسوی نیز در آن سرو میگردد.
امکانات آن، اینترنت رایگان، خشکشویی و ترانسفر فرودگاه است. اگر تازه عروس هستید و دوست دارید ماه عسل به تفلیس روید، میتوانید از سوئیت های مخصوص این مجموعه رزرو کرده و در آن اقامت یابید.

3-      هتل زنجیره ای هالیدی در تفلیس
یکی از بهترین هتل های تفلیس هتل های زنجیره ای هالیدی است که آن را میتوانید در هر کشوری رزرو کرده و از خدمات آن بهره مند گردید. در این هتل شما استخری روباز در محوطه بیرونی مجموعه خواهید داشت که میتوانید جهت تفریح از آن بهره ببرید. رستوران و باشگاه از دیگر امکانات آن است.
جز هتل های لوکس است و چهار ستاره میباشد. محیط هتل بسیار تمیز بوده و هر اتاق مجهز به تهویه میباشد.
ایستگاه مترو در مقابل این هتل قرار داشته و با محیطی جذاب میتواند برای شما خاطره ای خوش از اقامت را به وجود بیاورد.

4-      هتل بوتیک تفلیس
اگر از هتل های سبک مینیمال و خاص خوشتان می آید به این هتل سری بزنید. از لحاظ موقعیت قرار گیری در پایتخت و بافت زیبای قدیمی که دارد، جز بهترین هتل های تفلیس دسته بندی میشود. رنگ های گرم به کار رفته در این هتل محیطی دنج را برای مسافران به وجود آورده است. فاصله آن تا میدان آزادی تنها پنج دقیقه پیاده روی است. در این مجموعه اینترنت رایگان بوده و به فرودگاه نزدیک است.
در این هتل می توانید صبحانه را سرو کنید و قهوه خود را در کافه های زیادی که در نزدیکی آن واقع شده اند سرو کنید.
هتل بریتیش هاوس نیز از دیگر هتل های زیبا با سبک خاص معماری است که اقامت در آن برای شما تجربه ای بینظیر با چشم اندازهای زیبا خواهد داشت.

5-      هتل ریور ساید تفلیس
یکی دیگر از بهترین هتل های تفلیس که دارای بالکن هایی با سبک فرانسوی است و روبروی رودخانه متکواری و طبیعت چشم نواز شهر تفلیس قرار دارد، هتل ریور ساید است. این هتل خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه می دهد که محیطی آرام با طراحی خاص اتاق ها از جمله این موارد میباشد.
مجموعا پنج طبقه دارد و تلویزیون، گاوصندوق و اینترنت رایگان از جمله امکانات این هتل است. رستوران آن، که در پشت بام آن واقع است، میزبان مسافران برای سرو یک وعده غذایی است و میتوان حین تماشای تفلیس از غذای خود لذت برد.
ریورساید نزدیک موزه ملی گرجستان و خانه اپرا و تئاتر قرار دارد و پیاده میتوانید از این مکان ها دیدن کنید.

با شناخت ارزان ترین هتل های تفلیس میتوانید هر از چند گاهی به این پایتخت زیبا سفر کرده و هزینه های سفر خود را تعدیل کنید. بهترین هتل های تفلیس را که هم تمیز بوده و هم دارای کادر معتبر باشد را از آژانس های هواپیمایی با سابقه بخواهید.

6-      هتل سالو تفلیس
این هتل دو ستاره است و هزینه آن بسیار پایین است اما امکانات آن و محیط هتل بسیار تمیز میباشد. دارای پارکینگ رایگان است و اینترنت رایگان از دیگر امکانات اتاق های آن است. میتوانید به راحتی به فرودگاه رفته و از ترانسفر هتل سالو استفاده کنید.

7-      هتل اوریون اکونوم تفلیس

از دیگر هتل های ارزان تفلیس که گردشگران بسیاری از آن استفاده میکنند، هتل اوریون است. این منطقه در محله سابورتالو واقع شده و ظاهری بسیار ساده دارد و برای کسانی که معماری و دکوراسیون هتل برایشان اهمیت چندانی ندارد بسیار مقرون به صرفه است.

8-      هتل ام ام جی تفلیس
این هتل بسیار ساده و اقتصادی است. این مجموعه از لحاظ امتیاز هتل داری دو ستاره است اما به معنی خدمات پایین و کم آن به مسافران نیست. هتل هایی که ذکر شد، از جمله بهترین هتل های تفلیس است که برای کسانی که دوست دارند هزینه کمی بابت آن بپردازند بسیار مناسب است.
هتل وازی، هتل پانوراما و هتل وی آی پی نیز از دیگر هتل های تفلیس هستند که در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته اند و برای مسافران و گردشگران بسیار مناسب میباشد.

9-      هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
شهر تفلیس هتل های لوکس زیادی دارد که هتل رادیسون پنج ستاره یکی از این هتل ها بوده و جز بهترین هتل های تفلیس قرار دارد. با اقامت در این هتل که در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته، بهترین دسترسی را به مناطق مختلف شهر خواهید داشت.
فضای آن بسیار لوکس و دلنشین است و چشم انداز زیبایی از شهر تفلیس به شما ارائه خواهد داد.
امکاناتی که در اتاق های آن ارائه می شود بسیار فوق العاده بوده و اینترنت رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی ، تلویزیون و سالن های بدنسازی از جمله این امکانات است.