بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

دبی، یکی از شهر های توریستی در جهان است که سالانه مورد بازدید شمار زیادی از گردشگران از کشور های مختلف دنیا قرار می گیرد. هتل های دبی سالانه خدمات بی شماری را به مسافران ارائه می دهند. بهترین هتل های دبی، معمولا امکانات رفاهی بالایی داشته و چشم انداز های بی نظیری به دریا، کویر، ساختمان ها و آسمان خراش های مدرن و … دارند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های دبی و امکانات آنها می پردازیم.

هتل جمیرا مینا سلام:

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی، هتل جمیرا مینا سلام است. این هتل، چشم اندازی زیبا به روی ساحل خلیج فارس، رودخانه جمیرا و باغ های سرسبز اطراف دارد. از امکانات این هتل می توان به بهره مندی تمام اتاق ها از بالکن خصوصی و حمام خصوصی اشاره کرد. این هتل به مراکز خرید و فرودگاه نزدیک است به همین دلیل ساکنین این هتل می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز خرید مدنظر خود مراجعه فرمایند.. درجه ی کیفی این هتل 5 ستاره است و از تمام امکانات و خدمات یک هتل لوکس برخوردار است.

هتل تاورز روتانا

هتل تاورز روتانا یکی دیگر از بهترین هتل های این شهر است که در شیخ زاید دبی واقع شده است. این هتل رو به روی برج خلیفه قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و مراکز تفریحی مشهور دبی دارد. هتل تاورز روتانا از استخر روباز با تراس بزرگ و آفتابگیر بهره مند می باشد. بیشتر اتاق های این هتل، با آثار هنری تزیین شده اند. در رستوران هتل تاورز روتانا، بیشتر غذا های بومی و بین الملل برای مسافران طبخ می شود. درجه کیفی این هتل 4 ستاره است.

هتل برج العرب جمیرا

یکی از بهترین هتل های دبی و یکی از مشهور ترین هتل های دنیا، هتل برج العرب جمیرا است. این هتل درجه کیفی 7 ستاره دارد. این هتل، 202 اتاق دارد و دارای 9 رستوران است که انواع غذا های آسیایی، اروپایی و … مختلف را برای مسافران خود، طبخ می کند. اتاق های این هتل، امکانات فوق العاده ای دارند که هر گردشگری را جذب خود میکنند. وای فای نامحدود، تلویزیون های بزرگ، استفاده از بهترین متریال در وسایل اتاق، دید نامحدود به خلیج فارس و … از امکانات اتاق های این هتل است. هتل برج العرب جمیرا، به مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر دبی نزدیک است و ساکنان آن به اکثر امکانات رفاهی و تفریحی دبی دسترسی دارند.

هتل رافلز

از لوکس ترین هتل های دبی میتوان به هتل رافلز اشاره کرد. این هتل، درجه کیفی 5 ستاره دارد و دارای 250 اتاق است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه است. این هتل از تمام امکانات رفاهی یک هتل لوکس، بهره می برد. به عنوان مثال استخر رو باز، اتاق های بزرگ و مدرن، کلوب شبانه، کتابخانه، رستوران لوکس و … همگی جز امکانات موجود در هتل رافلز می باشند.

هتل جمیرا زعبیل سرای

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های دبی، هتل جمیرا زعبیل سرای است که به سواحل خلیج فارس بسیار نزدیک است. قیمت این هتل، نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران خود ارائه می دهد، مناسب است. برخورداری از اتاق های بزرگ با بالکن اختصاصی و طراحی اتاق ها به سبک عثمانی، سبب شده است این هتل، از لوکس ترین هتل های دبی باشد. درجه کیفی این هتل 5 ستاره است و از اغلب امکانات رفاهی و تفریحی هتل های هم رده خود برخوردار می باشد.

هتل تاج دبی

از مدرن ترین ترین هتل های دبی که اتاق های آن ساختاری کلاسیک و مدرن دارند، می توان به هتل تاج دبی اشاره کرد. این هتل دارای 300 اتاق است و جز بزرگ ترین هتل های دبی محسوب می شود. هتل تاج دبی در مرکز شهر دبی واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز به همراه سونای خشک و بخار، باشگاه ورزشی، صرافی، رستوران 24 ساعت و اتاق های مخصوص کودکان اشاره کرد. درجه کیفی این هتل 5 ستاره است و جز بهترین هتل های محسوب می شود.

هتل آتلانتیس

یکی از بهترین هتل های موجود در بین کشور های عربی و لوکس ترین هتل های جهان، هتل آتلانتیس دبی است. چشم انداز این هتل، رو به خلیج فارس است و از ساحل شنی اختصاصی بهره می برد. این هتل امکانات فوق العاده ای دارد که هر گردشگری را جذب خود می کند. بهره مندی از آکواریوم زیر آب، پارک دلفین ، استفاده از متریال به سبک عربی در طراحی اتاق ها، طبخ انواع غذا های بین المللی مختلف در رستوران هتل، بهره مندی از باشگاه ورزشی با مربی های اختصاصی و… از امکانات فوق العاده این هتل است. درجه کیفی این هتل 5 ستاره است و دارای 1530 اتاق است.

هتل آسیانا

این هتل هشت طبقه یکی از هتل های محبوب تاجران و سرمایه داران است. هتل آسیانا دارای درجه کیفی 5 ستاره است. از جذابیت های این هتل، می توان به استخر روباز، ارائه بهترین غذا ها و نوشیدنی ها در اتاق ها به صورت 24 ساعته، استخر کودکان، سالن های کنفرانس، اتاق های مدرن و… اشاره کرد.

هتل سوفیتل

این هتل، دارای درجه کیفی 5 ستاره است و جز بهترین هتل های دبی محسوب می شود. برای ساخت هتل سوفیتل از سبک های معماری فرانسوی و هندسی استفاده شده است به همین دلیل این هتل در بین گردشگران و توریستان بسیار محبوب است. بهره گیری از اتاق های مخصوص کودکان برای نگهداری از ایشان، بهره مندی از امکانات ورزشی و … تنها گوشه ای از امکانات این هتل است. این هتل به مراکز تفریحی مانند برج خلیفه، و مراکز خرید بزرگی مثل بازار دبی و … بسیار نزدیک است.