آشنایی با بهترین هتل های بانکوک

آشنایی با بهترین هتل های بانکوک

در شهر توریست پذیر بانکوک، در کشور دیدنی تایلند، مکان های اقامتی بسیاری در قیمت ها، گریدهای مختلف همچنین معماری های متفاوت وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما با بهترین هتل های بانکوک آشنا کنیم. زمانی که از طریق تورهای معتبر مسافرتی جهت رزرو خدمات اقدام کنید، با تعیین بودجه خود میتوانید هتل های بهتری را رزرو کنید. با هر بودجه ای می توان در بهترین هتل های بانکوک اقامت داشت. در صورتی این امر امکان پذیر است که آژانس هواپیمایی برگزار کننده تور مسافرتی بتواند بهترین هتلها را به شما پیشنهاد دهد.

1-هتل اوکورا پرستیژ از بهترین هتل های بانکوک
این هتل دارای گرید 5 ستاره است که جز هتل های لوکس و بهترین هتل های بانکوک به شمار می آید. امکانات بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به اینترنت رایگان، تلویزیون هوشمند، و استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. اگر به گردش در شهر با قطار هوایی علاقه دارید، این هتل را رزرو کنید، زیرا موقعیت آن در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی قرار دارد.
شاید نسبت به هتل های معمولی پول بیشتری پرداخت کنید، اما در قبال این هزینه خدمات زیر را دریافت خواهید کرد:
ماهواره، سرو غذاهای رژیمی در رستوران­های مجموعه، اتاق نگهداری کودک به همراه خدماتی که پرستاران کودک در جهت آرامش بیشتر به شما ارائه میدهند.
اجاره خودرو در مجموعه، خدمتکار روزانه خدمات ویژه ای را در جهت بهبود شرایط اتاق به شما ارائه خواهد داد.
صرافی در هتل اوکورا پرستیژ قرار داشته و اتاق های آن عایق صدا میباشد. اما در کنار همه این خدمات شما اجازه ورود حیوانات خانگی خود را به مجموعه نخواهید داشت.

2-هتل پنینسولا در بانکوک
یکی دیگر از بهترین هتل های بانکوک که پنج ستاره هم میباشد، هتل پنینسولا است. این هتل خدماتی مانند اسپا، سونا و جکوزی را دارد. آیا میدانید اسپا در هتل به چه معناست؟
اسپا مجموعه ای است که در آن ماساژ، مراقبت های پوستی و ریلکسیشن و آرامش اعصاب صورت میگیرد. شما در اسپا میتوانید ماساژ معروف تایلندی را دریافت کنید. علاوه بر آن در این مراکز آب درمانی با آبهای معدنی و چشمه های آب گرم صورت میگیرد .
این هتل هم مانند بهترین هتل های بانکوک، مجهز به اینترنت رایگان، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و امکانات و خدمات ویژه معلولین میباشد.
شما در حین اقامت در این مجموعه میتوانید، از خشکشویی، کتابخانه و باشگاه های ورزشی آن استفاده کنید.
اقامت در هتل­های گران ممکن است هزینه تور مسافرتی تایلند را برای شما افزایش دهد، اما رضایت شما در حین سفر را افزایش میدهند.

3-هتل آوانی ریورساید از بهترین هتل های بانکوک
هتل آوانی که یکی از بهترین هتل های بانکوک است، به انواع تجهیزات و امکانات مجهز است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی و مجاورت رودخانه معروف بانکوک با نام چائو پرایا قرار دارد. در صورتی که این هتل را رزرو کنید، میتوانید به مشاهده تمامی جاذبه های قرار گرفته در کنار این رودخانه بپردازید. اینترنت رایگان، اتاق خانواده ، سالن­های کنفرانس مخصوص جلسات تجاری ، سوئیت­های مخصوص زوج­های جوان در دوران ماه عسل از جمله این امکانات است.
شما در هر لحظه که اراده کردید، می توانید با ترانسفر های فرودگاهی این هتل به پرواز خود برسید.

4-هتل کلور اسوک در بانکوک
یکی از بهترین هتل های بانکوک با خدمات رفاهی تفریحی عالی هتل کلور است. با اقامت در این هتل دسترسی بالایی به مرکز شهر خواهید داشت. این هتل در نزدیک پارک­ها و تفریحات شبانه بانکوک قرار دارد. و یکی از لوکس ترین هتل های بانکوک و بهترین آنها از نظر گردشگران محسوب میشود.
این هتل 88 اتاق دارد که نسبت به سایر هتل ها خلوت تر و آرام تر میباشد.
استخرهای روباز که در بام این مجموعه قرار گرفته تجربه­ی جالبی از شنا را با مشاهده چشم اندازهای تایلند برای شما به وجود خواهد آورد.
شما در این مجموعه تمامی امکاناتی که در بالا ذکر شد در اختیار خواهید داشت. سالن بدنسازی، استخر و جکوزی، تلویزیون های هوشمند، حمام های اختصاصی و رستوران و منوهای بین المللی از جمله امکانات این هتل است.

5-هتل بانکوک پالاس از بهترین هتل های بانکوک
اگر دوست ندارید هزینه هتل های پنج ستاره بانکوک را پرداخت کنید، میتوانید این هتل چهار ستاره را با هزینه پایین تر رزرو نمایید. هتل بانکوک پالاس که جز بهترین هتل های بانکوک است بسیار بزرگ بوده و مجموعه اتاق های آن به 667 اتاق میرسد. محیطی دنج و آرام با اتاق های مجهز به تهویه و مینی بار در طول اقامت برایتان تجربه هایی خوشایند را می آفریند.
دسترسی آن به بازار پراتونام تنها ده دقیقه بوده و به فرودگاه بسیار نزدیک است.
علت اینکه جز بهترین هتل های بانکوک دسته بندی شده است، امکانات این هتل چهار ستاره است که برخی از آنها به شرح زیر میباشد:
استخر های روباز
خدمات روزانه خدمتکاران
خشکشویی در هتل
خدمات پرستاری در اتاق کودک و خدمات دربانی به صورت 24 ساعته
در اتاق های مخصوص میتوانید به استعمال دخانیات بپردازید نه در تمامی هتل زیرا اتاق ها سیگار ممنوع است.

ارزانترین هتل های بانکوک
سفر به تایلند اندکی گران تمام شده و جز مسافرت های لوکس به شمار می رود. میتوان با رزرو هتلهای ارزان از آژانس های هواپیمایی برگزار کننده تور تایلند، اندکی از هزینه ها کاست . هتل های ارزان با ستاره کمتر در این شهر از امکانات قابل قبولی برخوردار است و میتواند انتظار اکثر مسافران را برآورده کند. پس بین هتلهای ارزان بانکوک میتوان بهترین هتل های بانکوک را نیز مشاهده کرد.

1-هتل داوین نانا در بانکوک
گردشگران دوست دارند، محل اقامتشان در بهترین هتل های بانکوک در بهترین خیابان ها باشد، که با وسایل نقلیه فاصله اندکی داشته باشد. یکی از این خیابان ها سوخومویت است. در دو کیلومتری این هتل مراکز خرید بسیاری وجود دارد و در بام آن استخر آب شور و آب معدنی قرار دارد. اینترنت نیز رایگان بوده و مجهز به اتاق های جلسات، ترانسفر فرودگاهی و تهویه مطبوع است.
این هتل 53 اتاقه که از لحاظ موقعیت قرارگیری و امکانات بسیار قابل قبول است، جز بهترین هتل های بانکوک دسته بندی میشود.

2-هتل ایبیس بانکوک
کسانی که به دنبال هتل ارزان در بین بهترین هتل های بانکوک هستند، میتوانند رزرو این هتل را از تورهای بانکوک انتظار داشته باشند. صرافی در هتل، خشکشویی و پارکینگ رایگان بخشی از امکانات این هتل است.

3-هتل سیتادینس بانکوک در سوخومویت
این هتل نیز در دسته بهترین هتل های بانکوک قرار دارد. در منطقه­ای خوش آب و هوا واقع شده و نسبت به امکاناتی که در اختیار مسافران می­گذارد، از قیمت مقرون به صرفه­تری برخوردار است. با رزرو این هتل، علاوه بر بهره­مندی از خدمات تفریحی نظیر استخر روی بام، میتوانید از صبحانه­های مفصل آن در اتاق­تان هم لذت ببرید.
اتاق ماساژ، سالن های ورزشی، اتاق کودک و ترانسفر رایگان به فرودگاه از دیگر خدمات آن است.