آشنایی با بهترین هتل های ایروان

آشنایی با بهترین هتل های ایروان

قبل از پرداختن به اسامی هتل های ایروان، لازم است چیزی در مورد تفاوت انواع هتل با هم بیاموزیم. هتل مکانی است که مسافران در کشورهای غریب، در آن اسکان موقت می یابند. اینکه آن مکان در طول سفر از لحاظ خدمات و معماری و میزان کیفیت در چه حدی باشد، به بودجه و سلیقه و روحیه افراد بستگی دارد. بهترین هتل های ایروان، معمولا هتل های لوکس و پنج ستاره هستند که به تبع قیمت های بالاتری برای اقامت خواهند داشت. اما با رزرو هتل های ارزان قیمت ایروان نیز میتوان، از سفر خود لذت برده و امکان کنترل بودجه سفر را در اختیار گرفت. انتخاب بهترین هتل های ایروان، بسته به بودجه مسافران به عهده تورهای مسافرتی است که قبل از انتخاب آنها باید به ویژگی ها و امکانات مد نظر مسافران و متقاضیان دقت شود.

هتلهای پنج ستاره ایروان

اگر شما پول بهترین هتل های ایروان، با گرید پنج ستاره را به آژانس هواپیمایی تور ایروان پرداخت می کنید، باید ایده آل ترین شرایط را از هتل انتظار داشته باشید. از جمله این امکانات، بهداشت و تخت های راحت، اتاق های بزرگ با امکانات کامل، نظیر سشوار، مینی بار یا تجهیزات لازم برای اتاق همچنین امکانات رفاهی تفریحی میباشد.
پرسنل این هتل ها باید بسیار تمیز، آموزش دیده و مشتری مدار باشند. امکاناتی نظیر استخر، جکوزی ، سونا و ماساژ و غیره از جمله چیزهایی است که هتل های پنج ستاره را از هتل های معمولی جدا میکند. در انتخاب بهترین هتل های ایروان سعی کنید از امکاناتی که در اختیار مسافران قرار میدهند، مطلع شوید.

1-      هتل رادیسون بلو ( 5 ستاره )
این هتل بسیار زیبا و لوکس بوده و در نزدیکی پارک ویکتوری ایروان قرار دارد. از جمله امکانات این هتل که جز بهترین هتل های ایروان است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
اینترنت رایگان
پارکینگ رایگان
تلویزیون های مجهز به ماهواره
حمام های اختصاصی
پرسنل مجرب
معماری زیبا و تهویه مناسب و نظافت به موقع
استخر، سونا جکوزی
لابی و طراحی داخلی شیک

2-      هتل الکساندر ( 5 ستاره )
یکی دیگر از بهترین هتل های ایروان هتل الکساندر است که این هتل در نزدیکی خیابان پوشکین ایروان قرار دارد. ویژگی های این مکان که آن را از سایر مکان های اقامتی جدا میکند، موارد زیر میباشد:
نزدیکی آن به میدان جمهوری و سالن اپرا یعنی قرار داشتن در مرکز ایروان جایی که به راحتی میتوان به تمامی نقاط آن دسترسی داشت.
اتاق های لوکس با معماری و وسایل بینظیر
مجهز به چهار سالن غذاخوری یا رستوران درون هتل
استخرهای سرپوشیده به همراه سالنهای ورزشی
اینترنت رایگان
غذاهای با کیفیت

3-      هتل گلدن پالاس ( 5 ستاره )
یکی دیگر از هتلهایی که در قلب ایروان واقع شده و با میدان جمهوری و جاذبه های گردشگری ایروان فاصله چندانی ندارد، هتل گلدن پالاس است. این هتل بسیار شیک، دارای باشگاه تناسب اندام و وای فای رایگان است. نکته ی قابل توجهی که باعث شده این هتل جز بهترین هتل های ایروان قرار بگیرد، رستوران های ساخته شده روی پشت بام این هتل است که با شب نشینی در آن میتوان کل شهر را زیر پا قرار داده و از مشاهده آن لذت برد.
پارکینگ رایگان و دسترسی به تمامی نقاط شهر از جمله امکانات این هتل است.

هتلهای چهار ستاره ایروان

اگر دوست دارید هتل لوکس و راحت با امکانات رفاهی اما در قیمتی مناسب تر از هتلهای پنج ستاره در اختیار داشته باشید، توصیه میشود از میان هتلهای 4 ستاره اقدام به رزرو هتل خود نمایید. تخت های بزرگ، تشک های با کیفیت و تمیز، تلویزیون، یخچال در اتاق، دستگاه سشوار و بار در اتاق از جمله امکانات هتلهای چهار ستاره است.
بهترین هتل های ایروان با تعداد ستاره های مختلف، پذیرای توریست های بسیاری است. و به دلیل توریست پذیری بالای این شهر، خدمات گردشگری آنها بسیار مناسب است و افراد با توان مالی متفاوت میتوانند در این شهر از امکانات بی نظیر هتلها بهره مند گردند.
هتلهای چهار ستاره معمولا به سالنهای بدنسازی، استخر و ماساژ مجهز هستند.
1-      هتل ماریوت ( 4 ستاره )
این هتل زیبا و لوکس را میتوانید در مرکز شهر رزرو کرده و از امکانات رفاهی آن با قیمتی پایین تر از هتل های 5 ستاره بهره ببرید. امکانات این هتل موارد زیر میباشد:
اتاق های آکوستیک و ضد صدای هتل ماریوت آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.
اینترنت رایگان
سالن سولاریوم
سالن زیبایی
سالن ورزشی با دستگاه های پیشرفته
استخر ، سونا ، جکوزی
سالن های غذاخوری تمیز و مرتب
2-      هتل میسیر 53 ( 4 ستاره )
یکی دیگر از بهترین هتل های ایروان میتوان به هتل میسیر اشاره کرد. علت این کیفیت و این گرید واقع شدن آن در مرکز شهر و اطراف میدان جمهوری میباشد. کسانی که با خود حیوان خانگی شان را به مسافرت برده اند، میتوانند در این هتل اقامت کنند، زیرا از جمله بهترین خدمات آن پذیرش حیوانات خانگی میباشد. این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که بسته به فصلی که به مسافرت میروید، هزینه رزرو هتلها متغیر میشود.
سالن های بدنسازی، اسپا
خدمات بازی برای خردسالان
وای فای رایگان
استخر
شاتل فرودگاهی بخشی از خدمات این هتل است.

هتلهای سه ستاره ایروان

اگر توان پرداخت هزینه زیادی برای هتل حین مسافرت خود به کشورهای خارجی ندارید، میتوانید از هتلهای سه ستاره استفاده کنید. خدماتی که در هتل های سه ستاره ارائه میشود، سرویس های بهداشتی تمیز و مستقل در اتاق میباشد.
وعده های غذایی آنها مرتب و بسته به آنچه از طریق تور ایروان رزرو کرده اید به شما سر وقت ارائه میشود. رعایت بهداشت در این هتل ها بسیار مهم است. خدمات لباسشویی در آن باید رعایت شود. کیفیت تشک ها و تمیزی آنها نیز از جمله نکاتی است در این محل های اقامتی به خوبی به آن توجه میشود.
1-      هتل ایروان بوتیک ( 3 ستاره )
اگر دوست دارید پول کمتری بابت هتل بپردازید از بین بهترین هتل های ایروان میتوانید هتل ایروان بوتیک را انتخاب کنید. فاصله آن تا سالن اپرا یا مرکز شهر، یک کیلومتر است و امکانات رایج و به روزی که هتلهای سه ستاره ارائه میدهند را دارا میباشد.
2-      هتل شیراک ، هتل ارزان
اگر دوست ندارید اوقات خود را در هتل های لوکس یا اتاق های تنگ و تاریک سایر هتلهای چند ستاره بگذارنید، توصیه می شود هتل ارزان و متفاوت شیراک که جز بهترین هتل های ایروان قرار دارد را رزرو کنید و از محیط ساده و طبیعی آن لذت ببرید.
چشم انداز این هتل، کوه های آرارات ارمنستان است که دارای دو نوع رستوران محلی و سنتی ارمنی جهت صرف غذا است. و 150 متر با مرکز شهر فاصله دارد.
3-      هتل کامفورت ( 3 ستاره )
این هتل یکی از محبوب ترین هتل هایی  است که توانسته رضایت مسافران بسیاری را جلب کند. علت این امر نزدیکی آن به میدان جمهوری و معماری ساده و شیک و خدمات به موقع آن است.
به اینترنت رایگان مجهز بوده
24 ساعته پذیرش مسافر دارد.
تهویه آن مطبوع بوده و محیط کاملا تمیز و بهداشتی است.
قیمت ارزان و کیفیت ارائه خدمات به مشتری دارد.
تلویزیون های صفحه تخت در اتاق ها است.
اتاق ها مجهز به سشورا، کتری برقی و میز میباشد.
مهم تر از همه که آنرا جز بهترین هتل های ایروان کرده است، پاسخگویی مسئولان هتل به مسافران با دو زبان انگلیسی و فارسی می باشد.