بهترین هتل های کوالالامپور

بهترین هتل های کوالالامپور

قبل از رزرو بلیط مسافرت از انواع آژانس هواپیمایی برگزار کننده تورهای مسافرتی، اندکی با خود فکر کنید، از سفری که به کشور خارجی خواهید داشت چه انتظاری دارید؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که به سلیقه، بودجه و روحیه خود دقت کنید. شما با فهم روحیات خود قادر به انتخاب بهترین هتل های کوالالامپور، برای اقامت در آن، طی سفر خود به این کشور خواهید بود. از آنجایی که این شهر بسیار توریستی میباشد، تنوع هتل و قیمت در آنجا بسیار زیاد است.
بسته به اینکه دوست دارید، در هتل، هتل آپارتمان، سوئیت یا هتل های خاص و جذاب در این شهر اسکان یابید، میتوانید بودجه را کنترل کرده و تور مسافرتی خود را به درستی انتخاب کنید.

معرفی بهترین هتل های کوالالامپور با قیمت ارزان

شاید در ظاهر اسم هتل لوکس و هتل ارزان با هم تفاوت فاحشی در ذهن شما ایجاد کند، اما قبل از رزرو، اندکی صبر کنید و از خود بپرسید، آیا همه امکاناتی که هتل های لوکس بابت آن هزینه دریافت میکنند، مورد استفاده شما در طول سفر قرار میگیرد؟ چند روز یا چند ساعت در هتل اسکان خواهید داشت؟ برای نشستن در بهترین هتل های کوالالامپور به این کشور سفر می کنید یا قصد گردش در سطح شهر و خوابیدن در هتل را دارید؟
در واقعیت هتل های ارزان قیمت کوالالامپور، هم از لحاظ معماری، هم از لحاظ خدمات، دارای استاندارد های لازم بوده و چون از بسیاری از امکانات غیر ضروری در ساخت یا خدمات شان چشم پوشی کرده اند، قیمت آن برای اسکان بسیار ارزان تر از هتل های گران قیمت تمام شده است. توصیه می شود از بین هتل های ارزان و با کیفیت و تمیز اقدام به انتخاب بهترین هتل های کوالالامپور جهت اسکان نمایید.
1-      هتل آپارتمان  فریزر  پالاس ارزان
از جمله امکاناتی که در این هتل آپارتمان در اختیار شما قرار میگیرد، میتوان به باغ یوگا، استخر، جکوزی و سونا اشاره کرد. برای بچه ها اتاق بازی دارد که در زمانهایی که بهانه گیری میکنند، میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. مجهز به خشکشویی بوده و اتاق های آن دارای تهویه مجزا میباشد.
وای فای رایگان داشته و شما امکاناتی نظیر یخچال، مایکروویو و آشپزخانه در اختیار خواهید داشت.
یکی از بهترین هتل های کوالالامپور است که از لحاظ جغرافیایی و محل قرارگیری، فاصله بسیار کمی تا برج های دوقلو دارد و میدان اصلی کوالالامپور با شما تنها نیم ساعت فاصله خواهد داشت.
مرکز خرید جهانی و مسجد جامع کوالالامپور در نزدیکی هتل واقع است که میتوانید علاوه بر دیدن از آنجا با مردم این شهر نماز جماعت اقامه کنید و با اجتماعات مردم آشنا گردید.
2-      هتل سوئیس کوالالامپور
شما با پرداخت هزینه مناسب جهت رزرو چند روزه این هتل، یک مکان اقامتی توریستی بین المللی در اختیار خواهید داشت. هتل سوئیس در قلب کوالالامپور واقع بوده و از آنجایی که تنها یک ساعت تا فرودگاه این شهر فاصله دارد یکی از بهترین هتل های کوالالامپور برای توریست ها به شمار میرود. شما جاذبه های گردشگری کوالالامپور نظیر برج های دوقلو و برج مخابراتی کی ال را در نزدیکی و چشم انداز خود دارید. از لحاظ خورد و خوراک، در سالن غذایی این هتل بین المللی، غذاهای ملل مختلف سرو میشود. صبحانه آمریکایی، غذای چینی و ژاپنی و سایر منوها در اختیار شما خواهد بود.
وضعیت اتاق های آنجا به گونه ای است که وای فای رایگان، کرایه ماشین شخصی، سرویس در اتاق و ممنوعیت سیگار در محوطه هتل از جمله آنها میباشد.
3-      هتل هالیدی اکسپرس ارزان
این هتل دارای طراحی داخلی گرم و بسیار دنج و دلپذیر است. در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده و با اندکی پیاده روی میتوانید به برج دوقلوی پتروناس برسید. امکانات آن در حد معقول بوده مثل، خشکشویی، پارکینگ رایگان، اتاق های تمیز و تلویزیون در اتاق میباشد.

بهترین هتل های کوالالامپور ویژه خاص پسندان

1-      هتل ویلا سامادهی
یکی از بهترین هتل های کوالالامپور که در آن از عنصر آب برای طراحی معماری استفاده شده است، هتل ویلا سامادهی است. این هتل برای آرامش بسیار مناسب بوده و اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید میتوانید برای اقامت خود به این محل مراجعه کنید.
شلوغی شهر کوالالامپور به این مکان هیچ راهی ندارد و بسیار آرامش بخش است. هنگامی که وارد اینجا میشوید، گویی به دنیایی افسانه ای پا گذاشته اید. انتخاب این هتل برای روزهای اول آشنایی که میخواهید بهترین خاطرات خود را در زندگی ثبت کنید، بسیار مناسب است.2-      هتل کانتینر، برای خاص پسندان
این مجموعه هتل دارای معماری خاصی است که از کانتینر برای ساخت اتاق های آن  استفاده شده است. هنرمندان و اشخاص علاقمند به سبک معماری مینیمال صنعتی بهتر است چند روزی را در این هتل اقامت کرده و تجربه ای متفاوت را از مسافرت به کوالالامپور برای خود رقم بزنند. زندگی در این هتل حال و هوای جالبی را برای افراد ایجاد میکند.
2-      هتل کانتینر، برای خاص پسندان
این مجموعه هتل دارای معماری خاصی است که از کانتینر برای ساخت اتاق های آن  استفاده شده است. هنرمندان و اشخاص علاقمند به سبک معماری مینیمال صنعتی بهتر است چند روزی را در این هتل اقامت کرده و تجربه ای متفاوت را از مسافرت به کوالالامپور برای خود رقم بزنند. زندگی در این هتل حال و هوای جالبی را برای افراد ایجاد میکند.

بهترین هتل های لوکس کوالالامپور

اکثر هتل های 4 یا 5 ستاره ادعای لوکس بودن دارند، اما در بین بهترین هتل های کوالالامپور به هتلی لوکس میگویند که دارای امکاناتی باشد که برای افراد خاص بوده و راحتی بالایی را در هتل برایشان به ارمغان بیاورد.
از جمله هتل های لوکس کوالالامپور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:1-      هتل تریدرز
این هتل جز بهترین هتل های کوالالامپور جهت میزبانی از افراد عادی و تجار میباشد. روبروی برج پتروناس قرار دارد و مرکز بزرگ خرید این شهر روبروی آن واقع است. دارای اتاق های جلسات و سالن های ورزشی خاص است که استخر ، اتاق ماساژ و سایر امکانات رفاهی از جمله ویژگیهای این هتل است.
انواع کافه و رستوران روی بام این هتل قرار دارد و مکانی مناسب برای کسب آرامش میباشد.2-      هتل فیس سوئیت
بالکن های چشم نواز و زیبای این برج اقامتی از جمله ویژگی های لوکس این مکان ارزشمند است. با نشستن در این بالکن میتوانید برج های دوقلوی پتروناس که نماد کوالالامپور است را به تماشا بنشینید. مثلث مهم این شهر از جمله مکان هایی است که ساختمان های بین المللی در آن واقع است که این هتل در این مثلث واقع شده است. یکی از بهترین هتل های کوالالامپور که بسیار هم مدرن است هتل فیس سوئیت میباشد.

3-      هتل اوشیا سوئیت
از دیگر هتل های لوکس و مدرن با معماری خیره کننده در روز و نورپردازی های زیبا در شب میتوان به این هتل اشاره کرد. یکی از رویایی ترین و بهترین هتل های کوالالامپور واقع در قلب این شهر است. از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار میگیرد، میتوان به استخر روباز و چشم انداز برج های زیبای کوالالامپور اشاره کرد. در بخش های تفریحی این برج میتوانید شب نشینی های دل انگیزی داشته باشید.

هتل ایستانا هتل 5 ستاره کوالالامپور

همانطور که میدانید، اصلی ترین و شلوغ ترین خیابانی که توریست ها علاقه دارند در آن اقامت داشته باشند تا به تمامی شهر دسترسی یابند، خیابان بوکیت بینتانگ است. در این خیابان اکثر امکانات و مراکز خرید و تفریحی کوالالامپور واقع شده است. یکی از بهترین هتل های کوالالامپور که در این خیابان قرار دارد هتل ایستانا میباشد.
این مکان مجهز به استخرهای سرباز و امکانات تفریحی است ، اتاق های آن مشرف به مناطق دیدنی این شهر بزرگ است. بسیار تمیز بوده و اکثر توریست ها از اقامت در این هتل بسیار خرسند بوده اند.